“Ποδηλατώ με ασφάλεια” στην πλατεία της Θήβας και όχι μόνο… Τα παιδιά των τάξεων Γ’ και Δ’ έμαθαν πολλά για το ποδήλατο, για κανόνες, σήματα, μυστικά και συμβουλές για ασφάλεια, παράλληλα με τη διασκέδαση, μέσα από δράσεις και παιχνίδια που οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ο δήμος της Θήβας!!🚲













