Από την επίσκεψη των μαθητών της Β’ τάξης του Σχολείου μας στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της Θήβας και τις αντίστοιχες δραστηριότητες που ακολούθησαν μέσα στην τάξη!! Γιατί.. μπορείς να βρεις τη μαγεία παντού…το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα βιβλίο!!!📚
Επίσκεψη στη Δράκειο Δημοτική βιβλιοθήκη












