Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, είχαν την ευκαιρία και την τύχη να επισκεφτούν το μεγαλύτερο χιονοδρομικό κέντρο της Ελλάδας στον Παρνασσό!!! Μια υπέροχη, μοναδική εμπειρία που σφραγίστηκε από μια σύντομη στάση στην όμορφη, γραφική Αράχωβα!!!❄️
Εκδρομή στον Παρνασσό










