Ευχαριστούμε!!

Ευχαριστούμε!!

Το σχολείο μας νιώθει την ανάγκη να εκφράσει δημόσια τις πιο θερμές του ευχαριστίες προς όλους εκείνους που, με πράξεις γενναιοδωρίας και προσφοράς, στηρίζουν έμπρακτα το εκπαιδευτικό μας έργο και δημιουργούν ένα καλύτερο περιβάλλον για τους μαθητές μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία ΗΡΩΝ για τη δωρεά επίπλων, καθώς και στην Τράπεζα Πειραιώς για τη γενναιόδωρη προσφορά του σε γραφεία, καρέκλες και πολυθρόνες!
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύπλευρη και συνεχή στήριξή του καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για:*Τα υπέροχα δωράκια στα παιδάκια της Α’ *
Το στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο και τη γιορτινή εκδήλωση με τραγούδια και κεράσματα
*Τα αναμνηστικά δώρα για τους μαθητές της ΣΤ’ , καθώς και τα κεράσματα στην τελική εκδήλωση του σχολείου μας *
Την πρωτοβουλία και οικονομική συνεισφορά για την παρουσίαση εικονικής πραγματικότητας σε όλα τα παιδιά – μια μοναδική εμπειρία *
Την τοποθέτηση καινούριων κουρτινών και αντιολισθητικών λωρίδων στα σκαλοπάτια για την ασφάλεια όλων μας *
Τη δωρεάν απεντόμωση για άλλη μία χρονιά Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στην πρόεδρο και στα μέλη του Συλλόγου, που παρά τις αυξημένες επαγγελματικές και οικογενειακές τους υποχρεώσεις, αφιέρωσαν χρόνο, κόπο και ενέργεια, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως η συνεργασία και η άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του σχολείου μπορούν να φέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα!!!