Η καλοκαιρινή μας γιορτή!!!

Η καλοκαιρινή μας γιορτή!!!

Σε μια υπέροχη καλοκαιρινή βραδιά, το προαύλιο του σχολείου μας, μεταμορφώθηκε σε ένα μικρό σινεμά, γεμάτο κέφι, χαρά και νοσταλγία!
Τα παιδιά όλων των τάξεων παρουσίασαν ξεκαρδιστικά σκετσάκια από παλιές, αγαπημένες ταινίες, τραγούδησαν, χόρεψαν και συμμετείχαν σε όμορφα μουσικοκινητικά δρώμενα, που ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους. Συγκινητικό ήταν στο τέλος της εκδήλωσης και το βίντεο με φωτογραφίες και σκέψεις από τα παιδιά της ΣΤ’ , το οποίο συνοδεύτηκε από αποχαιρετιστήριους λόγους και ευχές για το νέο τους ξεκίνημα! Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων προσέφερε αναμνηστικά δώρα στα παιδιά, αλλά και κεράσματα σε όλους, δίνοντας μια επιπλέον ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα στην εκδήλωση! Ήταν μια αξέχαστη βραδιά, γεμάτη συναισθήματα, χαμόγελα και ολόθερμες ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι!!!⛱️⛵❤️