Την Τετάρτη 30-4-25 τα παιδιά των τάξεων Α’, Β’ και Γ’ επισκέφτηκαν το Αθλητικό Κέντρο ” Μια φορά κι έναν καιρό” στην περιοχή του Αυλώνα. Μέσα σ’έναν πράσινο χώρο, με δέντρα και ζώα, τα παιδιά γνώρισαν τη ζωή στο παραδοσιακό χωριό μιας άλλης εποχής!!! Διασκέδασαν με τα ζώα κι έμαθαν πώς μπορεί κάποιος να ζει με αρμονία μέσα στη φύση!!! Τέλος, έπαιξαν με ασφάλεια σε αθλήματα που ήξεραν, αλλά ασχολήθηκαν και με δραστηριότητες που δεν γνώριζαν!!!
Επίσκεψη στο “Μια φορά κι έναν καιρό”













