Ευχαριστούμε τον Αντισυνταγματάρχη κ. Τσιανίκα, γονέα μαθήτριας της ΣΤ’τάξης του σχολείου μας, για την υποδοχή των παιδιών της ΣΤ’ στο στρατόπεδο της Θήβας, καθώς και για την ενημέρωση που τους έκανε, σε σχέση με την καθημερινή διαβίωση και εκπαίδευση των νεοσυλλέκτων. Τα παιδιά συνόδεψαν η Δασκάλα τους κ. Ραφαέλα Ντζάθα και η Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής κ. Άννα Τσακνάκη.
Εκδρομή στο στρατόπεδο της Θήβας



