“Όλοι μαζί – Όλοι ίσοι “
Συμμετοχή των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ του Σχολείου μας στο “Παραολυμπιακό Πανόραμα Αθλημάτων” της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στη Θήβα. Αφήνοντας τη δύναμη των Παραολυμπιακών Αγώνων να αναπτύξει στα παιδιά αισθήματα αλληλεγγύης, ισότητας και σεβασμού στη διαφορετικότητα, διδάσκοντας παράλληλα την ευγενή άμιλλα και το “Ευ αγωνίζεσθαι”.🏆🏆🏆
Όλοι μαζί – όλοι ίσοι












