Σε μια όμορφη μίνι απόδραση στο Άλσος Μοσχοποδιου και στο γραφικό εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στη Θήβα, βρέθηκαν σήμερα τα παιδιά των τμημάτων Β’1, Γ’ και Δ’1, συνδυάζοντας περίπατο στη φύση, μελέτη περιβάλλοντος, μελέτη και συζήτηση σε σχέση με τον χώρο του θεάτρου, αλλά και μια προσεχτικά οργανωμένη δράση καθαρισμού συγκεκριμένου χώρου της περιοχής, σε συνεργασία με τον Δήμο της Θήβας!!
Δράση καθαρισμού στο Μοσχοπόδι










