Στις 20 Σεπτεμβρίου 2025, στο κατάμεστο δικό μας “Ηρώδειο” στη Θήβα, έγινε η βράβευση των επιτυχόντων στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας σε παιδιά όλων των ηλικιών από όλη τη Βοιωτία!!! Από Β’ Δημοτικού έως και Γ’ Λυκείου!!! Η χαρά, η συγκίνηση και η περηφάνια ήταν διάχυτη παντού!!! Στα πρόσωπα των παιδιών, των γονιών και συγγενών τους, των δασκάλων και καθηγητών τους και των εκπροσώπων της ΕΜΕ!!!Το σχολείο μας έχει την τιμή να καμαρώνει παιδιά που πέτυχαν στον διαγωνισμό την περσινή χρονιά από το σχολείο μας, αλλά και παιδιά – πλέον κοπέλες και παλικάρια – που πέρασαν από το Δημοτικό μας και έχουν ανοίξει φτερά στις επόμενες βαθμίδες της εκπαίδευσης!!!Ωστόσο, θα ήταν παράλειψη να μην συγχαρούμε και όλα τα παιδιά που προσπάθησαν κι ας μην πέτυχαν το τέλειο!!! Άλλωστε, η απόλυτη και σίγουρη αποτυχία είναι όταν κάποιος έχει εγκαταλείψει την προσπάθεια πριν καν την αρχίσει!!!
ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΔΙΑΚΡΙΘΕΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ Ε.Μ.Ε.

