Ημερίδα με θέμα την επιθετικότητα και την επιβολή ορίων

Ημερίδα με θέμα την επιθετικότητα και την επιβολή ορίων

Μια εξαιρετική, εποικοδομητικότατη ομιλία/συζήτηση στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, με θέμα την παιδική επιθετικότητα και την επιβολή ορίων!! Αγαπημένες, Χρύσα Σαρρή (ψυχολόγος του σχολείου μας)και Βασιλική Μπαλτσιώτη (κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας) ευχαριστούμε πολύ για όλα!!! Χρυσούλα Κολέσια,(αγαπημένη συνάδελφος και Σύμβουλος της περιφέρειάς μας) ευχαριστούμε για την παρουσία και την αδιάλειπτη υποστήριξη!!! Αγαπητοί γονείς και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας, ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία σας σε όλα τα θέματα!!! Αγαπητοί γονείς και συμμετέχοντες, ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία και την εμπιστοσύνη σας!!!🙏🙏🙏Καλή συνέχεια στο έργο και στον ρόλο όλων!!!