Καλλιτεχνικές ανησυχίες part II

Καλλιτεχνικές ανησυχίες part II

Οι μαθητές πραγματοποίησαν μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα με την καθηγήτρια εικαστικών κα Ραφαέλα Σταθοπούλου, σχεδιάζοντας και ζωγραφίζοντας στο πάτωμα. Αρχικά, όλοι συμμετείχαν στη διαδικασία, για να αποφασίσουν το θέμα τους. Στη συνέχεια, χώριστηκαν σε ομάδες και εργάστηκαν σε διαφορετικά κομμάτια, χρησιμοποιώντας χρώματα και σχέδια που αντανακλούσαν τις ιδέες τους.
Η καθηγήτρια τους καθοδήγησε σε τεχνικές όπως η δημιουργία υφών και η ανάμειξη χρωμάτων, προσφέροντας παράλληλα συμβουλές για την οργάνωση του χώρου. Στο τέλος, το αποτέλεσμα ήταν ένα εντυπωσιακό και πολύχρωμο έργο τέχνης που έκανε το σχολείο πιο ζωντανό.