Εορτασμός της 17 Νοέμβρη

Εορτασμός της 17 Νοέμβρη

Με σοβαρότητα και την προσωπική τους αφιέρωση τίμησαν, για μια ακόμη σχολική χρονιά, οι μαθητές μας την Επέτειο του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά των τμημάτων της Ε’ τάξης παρουσίασαν με το δικό τους τρόπο τα γεγονότα του Πολυτεχνείο στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, παρουσία των γονέων τους.