Την Τετάρτη 22/03/2017 οι μαθητές/τριες των Β, Γ και Δ τάξεων του σχολείου μας είχαν τη χαρά να επισκεφτούν το ανανεωμένο και σύγχρονο πλέον Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας. Το Μουσείο της Θήβας, στεγάζει πλήθος αντικειμένων αντιπροσωπευτικών της συνεχούς ανθρώπινης δραστηριότητας στη Βοιωτία.
Οι μαθητές/τριες με τη βοήθεια ξεναγού ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με τον εκθεσιακό χώρο. Θαύμασαν τα εκθέματα, τους τάφους και τα ευρήματα. Γνώρισαν τους κούρους και κόρες (Ταναγραίες) τις λάρνακες. Ενημερώθηκαν για τον τρόπο που γίνονταν τα ψηφιδωτά. Αν και ο χρόνος της επίσκεψης ήταν λίγος τα παιδιά αισθάνθηκαν υπερηφάνεια για την ιστορία της πόλης μας και για το μυθικό ήρωα Ηρακλή.


Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας